du är den som skrapar ihop mina hjärtflisor

hej vänner.

Har suttit här alltför lite senaste tiden, ska försöka bättra mig (a).
Måndag var en fin dag : ) Lunchade hos farmor, tränade spinning på friskis och sedan hem till linn för att spendera kvällen/natten där tillsamans med henne, anne och nina. Fint var det! Like you girls <3
Igår, tisdag, vaknade vi halv 9 typ, somande vid halv 3 någon gång så jag var rätt sliten ;). Sedan hem och fixa lite, stack ut och sprang och på kvällen hem till fia.
Där befann sig även alicia, becca, emma och melina. Vi hade påskägg-jakt och lagade mat. Förlust för hv men puss på't ändå ; )

Senare på kvällen taggade jag bio män som hatar kvinnor tillsamans med eve <3.
Den var sjukt bra, faktiskt. Se den, om ni har pengar för den var rätt dyr.
Kom hem vid tolv, somnade vid ett och vakna klockan sex. Jag är trött.

Men det får bli en tupplur i bilen för idag åker jag och familjen till stockholm i några dagar.
Ha det fint back in town ; ) Det ska jag ha : )


Kommentarer
Postat av: Becca

haha det var kul igår<3 Tagga fredag nu då :* <3

2009-04-08 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0