nu kommer lyckan till såna som oss

hallihallå kristina.

Nyss hemkommen från popsoaré, det sista för terminen dock :(
Det var kul idag, fia gjorde upplvelsen : det ser ut som han ska kissa ute i skogen
Hahaahaha<3

Skolan var mycket fin. Den blir oftast det när man umgås med såna überfina människor som jag gör.
Skolan blir en skrattfest, puss på't <3
Efter skolan taggade jag hemåt och slocknade i solen nån timma, undeeerbaaart!
Sedan promenix med nina i det fina vårvädret och efter detta bar det av ner till popsoarén.

En fin dag och jag är lycklig <3 :)

Kommentarer
Postat av: becca

hahah om bara min skola (rättelse: klass) kunde vara en skrattfest!

men puss på't iallafall :* <33

2009-04-01 @ 21:41:54
Postat av: Nina

Kul att träffa dig en liten stund iallafall;)du är bra anna:*

2009-04-02 @ 18:58:21
URL: http://iettogonblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0