solstrålar som ett spektrum med klara färger

Godmorgon : )

Solen skiner ute och tyvärr sitter jag här vid datorn. Men det blir ju lätt så när man skjuter upp allting och sista dagen på lovet börjar ta tag i läxor och inlämningar. Så nu måste jag skriva klart om ryska revolutionen innan jag kan tagga ut i solen. Denna dag har inte så mycket att bjuda på, vila upp mig inför skolstarten igen imorgon samt träna.
Som alltid säger jag att jag ska ha ett lugnt lov och samla kraft för orka skolan, men det har jag misslyckats med även detta lov. Jag har vänt på dygnet och känner mig sliten istället för utvilad.
Annars har lovet varit superfint :* Gosh, mycket skratt och fina kvällar så som det ska vara.
Menmen, nu ser vi framåt. Om åtta veckor börjar årets längsta och mest efterlängtade lov. Och nu går vi mot ljusare tider.
Redan imorgon taggar jag poetry slam i Växjö.
Tänker inte skriva något mer innan jag vet hur det går men wish me good luck (a)

Puss :*

Kommentarer
Postat av: lovisa

åååh va jag vill träffa dig imoooorn! :D

2009-04-13 @ 11:14:52
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: evelina (:

dock så var det inte fint väder idag, epic fail faktiskt! xd

jag seer dig om minder än 8 timmar faktiskt <33

2009-04-14 @ 00:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0