spoken words

Det gick bra igår.
Det gick mer än bra igår.
När Martin, som höll i alltihop, sa till mig att jag skulle läsa först hade jag en puls på 120 typ, haha.
Men jag gjorde det, och jag gjorde det bra.
Så himla stolt över mig själv faktiskt, och nu såhär med facit i efterhand inser jag att det var så värt allt.
Fick massa positiva kommentarer, bla. från cissi som tävlat i spoken word i flera år.
Sen frågade en kille om mina dikter fanns i bokform,  händer detta verkligen?
Sjukt lyckad och underbar kväll. De andra som uppträdde var också grymma, verkligen.
Jönköping besitter en hel del talanger :D

Idag var det släktkalas för min kusin. Han fyllde sexton år och min pappa hade köpt världens sämsta present, jag skämdes typ haha.
Sen har jag förbrännt kalorier genom promenad och övningskört för första gången!
-Nu måste du gasa, lätt tryck på gasen...inte så mycket...alldeles för mycket...STANNA!!!!!!!!!!

Det kommer ta flera år innan jag lär mig köra bil, den saken är klar.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: siri

Ja det var jag :) Det är en pontonlördag varje månad;) det var mysigt :)

2009-04-05 @ 18:36:07
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se/
Postat av: evelina (:

nice Anna, nice :D

nu måsegt vi ju printa ut dina dikter i en bok ju :O du är bäst sötunge :*

2009-04-05 @ 18:38:37
Postat av: Becca

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

Jag dör!

Nu måste du gasa, lätt tryck på gasen...inte så mycket...alldeles för mycket...STANNA!!!!!!!!!! XD



men det är ju det jag har sagt hela tiden, du är en riktig talang och dina dikter VILL man verkligen och dom TYCKER man OM att läsa till skillnad från andra ;) Pusspådej<3

2009-04-05 @ 21:05:41
Postat av: B

hahahh på tal om dåliga presenter till kusiner, min pappa slår alla. Till min kusin när han fyllde två år köpte han ett kort med en djävul på där det stod:

Nu har den lille jäveln fyllt ett år äldre

2009-04-05 @ 21:08:32
Postat av: siri

va... i stockholm?

2009-04-05 @ 21:31:01
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se/
Postat av: Melina

fy vad kul att det gick bra Anna! en dag kommer du vara den mest eftertraktade poeten i the world!:D

haha, har du inte övningskört än?;)

2009-04-05 @ 23:25:06
URL: http://sundayeve.blogg.se/
Postat av: Envisryss;)

Det kommer lätt ta ngra år innan jag får körkort i min takt också;):*

2009-04-06 @ 13:42:57
Postat av: lovisa

ååh, va bra att det gick bra!! :)

DU ÄR SÅ DUKTIG LILLA VÄN!! <3

2009-04-06 @ 20:00:38
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahahahahahahahah!!! Om ni gjorde en serie av dina bilkörningsövningar tillsammans med din pappa skulle det så fett bli min favoritserire. Jag skulle skratta konstant :D Du är bra & jag saknar dig <33

2009-04-09 @ 20:27:39
URL: http://missclearwater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0