skrivarläger

Världens sämsta bloggerska är i farten igen (a)

Jag måste få åka på skrivarläger i år igen.
Jag måste det.
Det är först efteråt jag har förstått hur viktigt det var för mig,
den där veckan på vimmerby folkhögskola.

Jag tog mitt skrivande till en helt annan nivå och inspirationen flödade.
Jag vågade och växte verkligen i mig själv under den veckan.
Jag vill känna samma sak också detta året.

Naturligtvis ska alla skrivarläger i universum infalla den enda veckan på sommarlovet då jag inte är hemma (5-12 augusti) men är det någon som känner till något annat kan dom ju kommentera här under (a)



Kommentarer
Postat av: Lilly

Skrivarläger i våra hjärtan <33

Med GruppRöd och Stjärndamm och Grodan och Cellblock 2 och Thomas och Per <333333

2009-04-26 @ 21:49:43
Postat av: visornas andan

ja herregud vad stärkt man blev av det! när jag var där tyckte jag att det i princip inte lärde mig något, mer än att våga läsa upp vad jag skrivit - men sen när jag kom hem.. då insåg jag att jag var full av nya tankebanor. jag vill ha fler sådana!

2009-04-28 @ 17:34:21
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0