vi är dom sjungande köttbullarna

Glaad Påsk!

Känner att jag inte haft tid att sitta här senaste tiden men tänkte köra en liten uppdatering från min sida : )
Stockholm var fint. Stockholm är fint. Jag älskar den staden <3
Påsken har nästan passerat, rätt obemärkt i år.
Eftersom jag är så extremt pank så önskade jag mig pengar istället för godis, fick 150 spänn och hellre det än påskgodis ; ) Fattar inte saken med dom där äckliga färgglada äggen med typ fragma i, haha. Det är det enda påskgodis vi har och det är ju itne ens gott xD

Igår var en mysig och galen dag. Påskbuffé med släkten sedan hem till Becca på kvällen.
Galet, as usual.
Torpa-Stan x3, paaarty, vattenkrig på en toa, sjungande köttbullar, uttappade pengar, fula dansmoves, konstiga diskusionner, mosad chokladboll, vansinnigt skratt och nästan ingen sömn.

Jag hade kul :*

Ikväll kommer lite vänner hit och förgyller min påskafton. Ät mycket godis nu vänner ;)

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

När du skriver fula dansmoves menar du dina antar jag? Hahah jag skojar bara. ;) Fast det var ju kul!

Igår med :) Jag har nästan glömt att jag blev lurad nu!

Puss<3

2009-04-12 @ 14:57:38
Postat av: Anonym

hahahhaha hur lyckas man tappa ut alla mynt TVÅ gånger? ^^

2009-04-12 @ 14:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0