andra februari

Ni trodde att mitt bloggande bara skulle hålla i sej en dag va?
Icke sa nicke ;) I'm keep blogging...
Seg dag i skolan som började med matteprov. Vet inte hur det gick, orkar inte analysera men det kändes rätt okej:)
Sedan lååååångt håll med mumsig skolmat (NAAAAAAAAAAAAAT) & då passade jag på att välja inriktningsval till tvåan.
Samhäll-media blev det, som väntat :) Och individuella valet blev Hälsa & aeorbic i ettan, matte c & litterär gestaltning i trean :D fatta, en hel kurs som bara går ut på att skriva dikter, heaven :)

Efter en seg svenskalektion blev det en tripp på stan & sedan ki-gympa på friskis.
Jag älskar friskis, för er som inte vet ;)
Haha, jag kommer aldrig sluta träna där. Om en sisådär 60 år kommer ni hitta mej på seniorpassen ;)
Stolt friskisnörd ;)
Nu blir det mat. Har utlovat lite matbloggande härmed så imorgon återkommer jag med recept ;)


Ha en fin måndagskväll :):*

Kommentarer
Postat av: evelina (:

Keep Blogging C:

duktig flicka klappa på huvudet

2009-02-02 @ 20:25:50
Postat av: linn

va valde du till trean? :O

2009-02-02 @ 21:39:44
Postat av: melina

YEJ! jag trodde dina dagar var över, jag ska oxå välja litterär gestaltning eller småföretagande har inte valt ännu.

2009-02-03 @ 09:03:45
URL: http://sundayeve.blogg.se/
Postat av: Riibecca

om man hittar dej på friskis om 60 år så hittar man väl mej hemma i tv-soffan med fetma vi den tiden.. Men träning.. nästa vecka? :) Jag är ju rätt sjuk fortfarade.. host..

2009-02-04 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0