sextonde februari

tjo.

nu är jag hemma, kom egentligen hem igår morse men jag låg däckad hela dan så jag kunde inte skriva då.
Jag är sjuk.
Fick maginfluensa på hemvägen från åre. Det var seriöst det äckligaste jag varit med om, hade inte spytt på 10 år och naturligtvis ska man göra det på en alldeles för varm buss, mitt ute i ingenstans, på en guppig väg inför femtio pers, YEAH!
Usch och fy och blä, den bussresan önskar jag inte ens mina värsta fiender.
Så det blir en hemma-dag idag. 
Lite sömn, plugg och tv & så hoppas jag att jag kan komma till skolan imorgon. Det måste jag. 
Btw, åre var fint! Mycket roliga människor var det med på resan & vi hade fina dagar i backen. Mysigaste boendet också <3.
Haha, lite för mycket skidåkning bara för min del ;) men vi taggade värmestugan & stan ibland så det funkade :)

nu ska jag försöka mej på att äta lite.

puss :*

Kommentarer
Postat av: lovisa

krya på dig sötnos!

& tack för veckan :D <3

2009-02-16 @ 13:40:18
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: Eveliiiina

Du får lov att krya på dig och vara bäst :D . men stanna hemma en dag till ^^ så att du inte smittar mig :O elr blir sjuk igen << (:

2009-02-16 @ 13:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0