tjugofjärde februari

hej jag är ett bi kom inte hit för då sticker jag.

sorry för dålig uppdatering men...

gaaaaaaaaah. jag blir galen på det här.
ingenting kan nånsin vara enkelt för mej.

började med ungdomens vårsalong på bilden.
evelina tkte det sög, jag tkte det var kreativt.
sedan film på spanskan. "maria full of grace" tror jag den hette.
sedan luncha på makmakeriet.
upptäcka att alla pengar har försvunnit från mitt konto.
lagom till hello saferide & götet i helgen.
sedan tråkig histoira och kvar i skolan för plugg.
skynda hem, äta och sitta här.
nu ännu mer plugg och övertalningsförsök med päronen.
 
jag är inte jätteglad

Kommentarer
Postat av: evelina (:

makmakeriet alltid gott ^^

ww3 ?

2009-02-24 @ 19:25:13
Postat av: Stina

Vi har också sett Maria full of grace på spanskan. Den var ganska bra faktiskt.

2009-02-28 @ 15:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0