tredje februari

hejdu.

Sitter här & lyssnar på Hello Saferide. Taggar för konserten den tjugosjunde med anne, äkta kul ska det bli (y). Ännu bättre blir det om hon kör lite säkert!-låtar med :D
Skolan gick snabbt idag :o, bild & jag har vg i bild ? ofta haha. Fast evelina har ju hjälpt till lite *host*
Sen spanska och hålltimme. Det var friterad skelettfisk till lunch, mumma! Men smoothien från claras räddade mej (y)
Sedan seeeg historia & buss hem för att hämta bror.
Och nu sitter jag här. Har svenska-prov imorgon :(, men sen blir det träning och årets första popsoaré på kvällen :D så jag lär ju överleva ;)


Elle när ska det bli inne att vara som jag?
Blek och feg och särlik och lat.
Jag har köpt varje nummer sen 96,
men det som fortfarande gäller är vacker och lycklig,
och just nu kjol med särskilda veck.


skriver sen :*

btw, grattis till amanda som fyller 16 hela år idag <3

Kommentarer
Postat av: evelina (:

Claras kan alltid rädda än :P

2009-02-03 @ 18:32:27
Postat av: Angelica

Saferide kommer att äga :) (y)

2009-02-03 @ 19:18:42
Postat av: linn

sorry att ja inte kan hänkas ikväll, nästa gång <33

2009-02-04 @ 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0