första februari

Hej :)

Nu, den första februari, startar min nya intressanta blogg. Framförallt ska det blir en UPPDATERAD blogg.
Men jag som skriver heter Anna, fast något säger mej att ni som läser denna blogg redan vet det ;)
Jag går första året på Per Brahegymnasiet, samhäll.
På min fritid tränar jag & umgås med vännerna. Jag skriver mycket också, något som ni lär erfara här ;)
Mina väggar är tapetserade med dikter och visdomsord från kända poeter. Jag skriver alltid. Antingen i huvudet eller på papper. Min utkast korg på mobilen är full av meningslösa fraser som jag kommer på lite då och då ;)
Tyvärr har jag rätt kass självkänsla, och är något av en katastroftänkare, därav många deppiga inlägg.
Men jag jobbar på det, & det ska funka :)
Jag dricker mycket kaffe också.
Och så tycker jag om humor. Sarkastiskt ska det vara ;)

Jag drömmer om scener,
vackra människor
och solsken året om.
Jag drömmer om
större städer och andra gator,
outforskade sushi-barer,
bomullsord,
tvillingsjälar,
Winnerbäck konserter,
äkta kärlek och
lite mindre tragedier.


Jag skulle kunna andas svagt,
för att vissa stunder ha råd att dränka lungorna i syre.

Matteprov imorgon.
Jag hatar matte. DET ÄR INTE LOGISKT.



Kommentarer
Postat av: Stina

Matte är det mest logiska som finns. Du skulle läsa fysik, då skulle du upptäcka något som verkligen INTE är logiskt.



Tack för en trevlig stund igår, och förlåt för att jag var lite stressad. Älskar dig <3

2009-02-01 @ 20:48:26
Postat av: linn

tja

2009-02-01 @ 21:04:03
Postat av: Becca

du o jag o sarkasm ;)

2009-02-04 @ 17:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0