tjugosjätte februari

hellu :)

torsdag idag. Älskar torsdagar! Åtta till tolv, fyra timmar i skolan liksom :)
Idag blev det dock bara tre eftersom jag skulle iväg sen.
Kom hem vid halv tre, och började plugga till historian.
Tre timmar, kändes rätt nödvändigt eftersom jag inte kommer hinna plugga nåt i helgen.
Så nu kan jag alla historia.
*ironi*
Tänkte läsa lite i "svart som silver" som jag hittade på bokrean.
Hoppas den är så bra som alla säger :)

TAGGA HELLO SAFERIDE IMORGON :D:D

puss :*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är aspepp på Saferide imorn ska du veta! :D:D

2009-02-26 @ 20:14:14
Postat av: S

I miss you so damn much.



Anna. Fika. Snart? Saknar dig något kolossalt. Jag måste vara social i allt jäkla plugg också. Annars står jag inte ut. Och jag vill vara social med dig. NU. <33

2009-02-28 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0