artonde februari

passar på att lägga in ett snabbt inlägg här mellan plugg & träning ;)

Dagen idag var ok. Brukar aldrig vara på topp två dagar i rad, inte hos mej iallafall...
Tränade efter skolan. Jag hade saknat kärringgympan ;) haha.
Sen taggade jag hemåt & blev pluggis över spanskaböckerna.
Just nu sitter jag här och lyssnar på Lasse. Känner för att ägna honom lite tid ikväll. Typ ljus & världens finaste musik<3
Hans musik är så sjukt bra! Den gör någonting med mitt inre, seriöst. 
Bästa partymusiken. Bästa kärleksmusiken. Bästa sommarmusiken. Bästa deppmusiken. Bästa träningsmusiken osv.
Jag känner igen mej så mycket i hans texter och jag förstår verkligen att han vinner pris efter pris på alla möjliga galor.
Han är så mycket mer än en avdankad alkoholist, vilket många i min omgivning tyvärr uppfattar honom som.
Ge mannen en chans! Det är han så fett värd.
Varesej du är precis som alla andra, eller verkligen inte som alla andra. Hans musik smeker alla hörselgångar.

Lyssna gärna på:

dom tomma stegen
timglas
mamma är säkert nöjd
kom änglar
jag fattar ingenting


det gott folk är vad jag kallar musik!



Kommentarer
Postat av: Stina

Timglas !

2009-02-18 @ 20:36:08
Postat av: linn

lasse suger fett

2009-02-18 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0