åttonde mars

Godmorgon :)

Ligger här med macken i knät, kände att jag var värd en sovmorgon idag.
Har redan hunnit med att plugga på svenskan, det ni ;)
Men eftersom pappa fyller fyrtiofem imorgon så kmr kusiner & så hit i eftermiddag så då blir det inte så mycket av det då.

Gårdagen var mysig :) Träffade fina stina och tog en lång och välbehövlig fika/pratstund.
Sedan ner till pingst och ännu mer fika på claras med melina, fia & jenny.
På kvällen var det lördag live, trevlans :D
Kom hem vid kvart i tolv och då var det rätt skönt att krypa in under täcket (a).

Nu måste jag dricka kaffe. Okej, jag är nog beroende trots allt.

btw, det är internationella kvinnodagen idag.
Mycket har förändrats de senaste åren men det finns fortfarande mycket kvar att göra.
Kvinnan får fortfarande nöja sej med 84 % av mannens lön, för samma arbete etc.
FEMINIST JAVISST

Kommentarer
Postat av: R

Anna Anna, kallar du att gå upp innan 11 för sovmorgon?^^

Haha, jag gick upp 12.30, det är sovmorgon det ;)puss

2009-03-08 @ 14:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0