denna rubrik är inget föremål att kopiera

hejhej :)

Hann inte sitta här igår, fullt upp hela dagen men det gillar vi :D

Idag gick jag upp tidigt, hade ställt klockan på halv 9. Den ni, en lördagmorgon ;)
Slängde i mig lite frukost och sedan var det spinning som gällde!
Så sjukt jobbigt, men rätt skönt efteråt :) Det är ju typ omöjligt att få en plats på spinn-passen numera, folk är träningstokiga but so am I ;) Efter träningen taggade jag hemåt och vilade lite och nu sitter jag här och pluggar engelska.
Jag hatar engelska. Det är så himla mkt att tänka på hela tiden. 
Det är rätt konstigt egentligen för jag gillar ju språk annars, svenska och spanska är två av mina favoritämnen men just engelska....:(. 
Nog pratat om skolan, det är ju trots allt lördag :D
Ikväll bär det av till tenhult med fina flickor :*
Men först middag på Jensen's med the family, eftersom mamma tagit examen. Grattis :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0