elfte mars

sitter här och lyssnar på fina håkan hellström.
Ja, ni läste rätt, H-Å-K-A-N. Har börjat lyssna på honom på senare tid. Det är ju inte samma klass som lasse men det är rätt bra ändå :) 
Skolan gick bra, oförberett engelskaprov och bäst att jag är sämst på engelska. Hatar't. 
Första IG-t säkert...suck. Tur att jag börjat läsa breaking dawn på engelska nu då :) haha, jag ska motbevisa alla och faktiskt läsa ut den. Den ni ;)
Efter skolan ner på stan med lovisa&evelina. Jag & evelina skrapade ihop våra sista slantar för att köpa en present till lovisa som fyller år på fredag :) Nej, så farligt var det inte ;)
Sedan träning & hem. Nu sitter jag här och pluggar lite spanska och engelska.
Hade tänkt att titta lite på 183 dagar på svt.play nu, den är faktiskt bra!


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå Håkan

2009-03-11 @ 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0