fjortonde mars

hejpådej.


Hann inte med att sitta här någonting igår så hej :)
Gårdagen då.
Började med stressig morgon och springa till skolan (y) yes.
Söta lovisa fyllde år så vi skulle ju upp med affischen på hennes skåp <3:)
Sedan seg historia med alltid lika underhållande fredrik.....;)
Sedan spanska som går snabbt tack vare linn-plocke-pinn.
På lunchen bjöd vi lovisa på lunch på china palace, gott & mättande var det :)
Sova sig igenom två lektioner & sedan taggade jag träning på friskis & svettis.
Gosh, alltså det är något speciellt med station 70 medel på fredagar. Med risk att låta lite för käck men det är sjukt kul. Ledaren Sara är alltid pepp och har världens skönaste skånska och när hon säger att: nu är det bara 1 låt kvar innan fredagkväll då tar man i från tårna vill jag lova! Sjukt värt, svettigt och kul!
Mötte upp evelina efteråt och vi taggade hem till mig för att slå in lovisas present.
Sedan hem till födelsedagsbarnet för att fira henne ! Rolig kväll blev det :)

Sov länge idag och nu tänkte jag sätta mig och plugga lite samhäll. Hej Sveriges riksdag!
Ieftermiddag bär det av hem till nina med linn. Länge sen vi sågs nu tjejer :*

Puss

Kommentarer
Postat av: S

Louise hälsade från dig ( : TACK! Hoppas du har haft en fin helg snygging <3

2009-03-15 @ 17:12:57
URL: http://missclearwater.blogg.se/
Postat av: slick

du e min

2009-03-15 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0