för en lång lång tid

Hej!

Skönaste dagen på länge idag :)
Slutade vid elva, eftersom vi övertalade vår historialärare att vi jobbade mkt bättre hemma (y) Tummen upp för det!
Vi är bäst på att fjäska: heeej fredrik! vi är så glada att se dig! jo det är såhär att...
Så jag åkte hem och lagade god mat istället för brosk eller fiskrens.
Blev inte så trevlig matupplevelse dock. Hörde min katt skrika och hittade honom på köksgolvet. Värsta kräkfontänen.
Jag HATAR när folk kräks.
Jag HATAR att spy själv.
Men jag tror ändå det värsta är när en katt spyr.
Jag blev svimfärdig av den synen.
Usch, stackars katt ;) Men det var bara att vara en duktig kattägare och städa upp och bädda ner honom i korgen...NAT. 
Ska nog inte skriva att jag lämpade av både honom och spyan på balkongen, ifall någon av er är kattälskare ;)
Sedan blev det lite plugg och sånt en stund. Okej 1/3 plugg och 2/3 musik. Lovet kommer behövligt med andra ord.
Hade även planerat fika med amanda men hon är fortfarande dålig så det blev inget av den saken :( krya!<3
Nu blir det träning :)




Kommentarer
Postat av: lovisa

HAHAHA, bäst!!

"va roligt det är att se dig!!"

2009-03-31 @ 19:47:31
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du är mycket duktig som pluggar :)

men du, en obehaglig nyhet:

Jag kanske måste åka till skummeslöv på torsdagen på lovet! ;O Snacka om otur men jag kanske kan stanna hemma... :*<33

2009-03-31 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0