Le & livet kommer le tillbaka!

Jag gör allt utom det jag behöver göra.
Typ plugga&städa.
Men jag har ingen ork så thanks god it's friday imorgon.

Idag då, vaknade och bestämde mej för att ge världen ett stort leende.
För att se om den skulle le tillbaka liksom :)
Det gjorde den för jag hade köpt kanelknäcke igår och detta kom jag på när jag skulle fixa frukost.
Lovely <3
Sedan bar det av till skolan med fin musik i lurarna. Engelskan var rätt kul faktiskt, för en gång skull liksom ;)
Sedan matte som inte kan bli rolig men reino skämtade till det, haha.
"en liten penna" x)
Vi taggade rackecentrum sedan och jag var fruktansvärt sugen på att slå evelina i badminton, tyvärr blev det ett-ett men jag ska vinna allt nästa vecka :P
Mamma hämtade på racketcentrum och vi åkte ner till Johan's för att luncha. Min mamma är bäst<3
Sedan hem för att sova och hm, inte göra något vettigt alls.
Men lite plugg har jag allt hunnit med (a)


Godaste som finns!


Puss :*

Kommentarer
Postat av: Becca

åh kanelknäcke jag ska säga till pappa att han köper hem såna innan han sticker till skummeslöv imorrn they are lovely <3

2009-03-26 @ 21:04:18
Postat av: Becca

åh kanelknäcke jag ska säga till pappa att han köper hem såna innan han sticker till skummeslöv imorrn they are lovely <3

2009-03-26 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0