mr.ben&andjerry och second hand



Gårdagen blev inte som vi tänkt oss.
Stackars fia & amanda blev sjuka, men jag, becca & mr. ben&jerry new york super fudge chunk kröp ned i soffan med massa kuddar och filtar och kollade film. Trevligt det också <3.
Är jätteglad att jag lärt känna den tjejen, hon är amazing & har sjukt kul humor :D Puss på't :*
Vi kollade på Blair Witch Project. Becca blev lite sur för att jag inte blev rädd (a)
Sen knarkade vi kanelknäcke och pratade igenom småtimmarna, massa mys!

Vaknade vid kvart över tio för att tagga upp till erikshjälpens nya "trendbutik" på solåsen.
Som vi misstänkte var det en massa folk men vi var där när dom öppnade & jag fyndade en kjol & väska.
Lägger upp bild imorgon :)
Sedan hem & döda några timmar med hjälp av nk-böckerna.

Kaffet väntar. Puss :*


Kommentarer
Postat av: Becca

åh anna det var hur mys&trevligt som helst :)<3 DU är wunderbar och JAG är glad för att jag lärt känna dig, du o jag o sarkasm du vet ;)<33

2009-03-28 @ 18:40:45
Postat av: S

Åh! Dit måste jag bege mig snart! Vart på Solåsen ligger den? Låter som du haft en skön helg! PUSS<3

2009-03-29 @ 17:35:00
URL: http://missclearwater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0