tredje mars

hallu :)

kom precis hem från ki-box, asgött att ha tränat faktiskt.
Skolan innan gick bra, puss på lovisa & evelina som gör det värt<3

Fick tillbaka min svenska-novell och det känns faktiskt som att min svenska lärare börjat förstå mej nu.
Svenska är ju mitt favoritämne och det är det som jag känner att jag har chans till högt betyg i, men då måste det ju funka med läraren... Hon klagade inte en enda gång på mitt sej & dej:ande ;) 
Min förra svenska-lärare lärde jag mej uppskata först i nian och då kändes det tråkigt att byta lärare menmen, that's life.
Nu ska jag plugga lite spanska & historia.
Är jättehungrig men pappa lagar mat idag så det blir antagligen nåt vidbränt och äckligt...:(

Puss :* 

Kommentarer
Postat av: S

Är det inte din pappa som är grym på att laga mat? Pannkakor & makaroner & köttbullar är väl smaskigt. Höhöhö <3

2009-03-02 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0