tolfte mars

hej på er :*

torsdag idag. Var ju tänkt att jag skulle "jobba", städa huset, men jag pallar verkligen inte x(.
Hann med toan sen skar jag mej på något & det började spruta blod ur fingret.
Märkte inget förrän alla kläder var blodiga, suck....
Så det blir inga pengar denna vecka, men däremot kom pappa hem med strålande nyheter (y).
Jag ska få jobba på hans firma 2-3 veckor i sommar. Asgött :D
Kommer typ få baxa lådor på lagret men vad gör man inte för pengarna :)

Annars har dagen rullat på. Yoga på gympan, gillades!
Slutade vid tolv och vem stöter man inte på i korridorren om inte fina alicia! Jättelänge sen <3:)
Nu taggar vi helgen tycker jag!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: ;)

yoga är fina rörelser

2009-03-13 @ 20:53:51
Postat av: Rebecca

Alicia är fin :)<3 DEt var sjukt längesen jag träffade henne =/<3

2009-03-13 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0