sjätte mars

hejhej.

äntligen helg :)

tack för igår tjejer :* det var en fin kväll, med lite djupa samtal på slutet :)

Idag har jag pluuuuuggat. Tar det aldrig slut.
Tydligen inte, buhu. 
Märkte precis att det snöar ute, är det inte underbart? Nejdetärdetinteochförlåtattallaminainläggärsådeppiga.
Tänkte på en grej angående det här med bloggar. Är inte det egentligen inte bara ännu ett sätt att försöka överglänsa varandra på? Allting handlar om att skriva om sina perfekta dagar. Ta bilder på sin perfekta mat. Lägga ut bilder på sin perfekta kropp. Skriva om sitt perfekta liv. Du läser sällan en blogg där någon skriver att de hatar sitt liv eller att han/hon aldrig gör något kul på helgerna.
Okejokej, jag generaliserar nu jag vet. Såklart finns det massvis med bloggar som visar "hela bilden", men jag tänker i detta inlägg främst på de stora bloggarna (blondinbella, kenzas m.fl).
Så sitter det en massa unga tjejer framför datorn och läser om deras liv och flådiga fester i sthlm och varför har jag inte ett sånt liv? Det sporrar vissa till att starta en blogg och också våga visa framfötterna, men det kan lika gärna dra ned dem som inte vågar. Borde inte dessa "storbloggare" satsa på att också skriva om de verkliga livet, de dagar då ingenting faktiskt funkar etc?

En tanke bara.
Ska göra mej iordning nu för att träffa stina för en fika.
Sedan möta upp fia&melle för att äta & sedan ikväll lörda live :)


Puss:*


Kommentarer
Postat av: Becca

mhm det var mycket roligt igår :)<33

2009-03-07 @ 14:52:24
Postat av: S

Tack för pratstunden & fikat. Det får verkligen inte dröja lika länge tills nästa gång! Puss <3

2009-03-07 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0